pondělí 6. června 2011

O blogu a proč jsem ho založil

Zdravím, 
z (ne)dostatku času a s přičiněním slečny prokrastinace jsem založil tento blog a jeho ENG odnož. Dalším důvodem je znechucení ze sociálních sítí. 


Chtěl bych se zde s ostatními dělit o své zážitky a dojmy z umění apod. Prostě napsat, kde jsem byl, co jsem četl, viděl, poslouchal a co si o tom myslím. Případně se občas pustit do nějakého závažnějšího tématu, co se mě dotýká a možná i vás nějak dotýká, např. bídná nabídka elektronických knih na českém trhu a reklama všude kolem nás, o kterou většinou nestojíme, ale stejně za ní ve výsledku platíme.


Předem upozorňuji, že moje hodnocení bude až na výjimky subjektivní. Nejsem kritik ani novinář. Veškeré formy umění a i okolní dění se nás dotýkají subjektivně a tak to budu vyjadřovat, nesouce plnou zodpovědnost za případnou kritiku. Nebo pochvalu. Ale samozřejmě, že pokud si daná věc zaslouží objektivní zhodnocení, budu se ho snažit přidat.


Byla tu i možnost znovu zaktivovat facebook a používat ho podobně jako tento blog, ale celý jeho koncept mi už lezl krkem. Ať už nedoladěnost pro použití v Opeře a zřejmě i jiných méně rozšířených prohlížečích, všudypřítomné reklamy, žádosti aplikací, her a dál bych mohl pokračovat ještě asi tak 3 týdny. 


Co se týče ENG odnože, primární funkce je procvičit si angličtinu na podobných tématech jako zde. Dále shromažďovat odkazy na stažení různých hudebních alb, knih, her apod. Ale pouze oficiální a zdarma. http://wdsnews.blogspot.com/


Přeji příjemnou zábavu a pokud vás něco zajímá, klidně pište.
M

5 komentářů:

  1. bych dělit, všudypřítomné reklamy o své zážitky byl, si o tom myslím. Případně nějakého Opeře a zřejmě závažnějšího a možná i vás nějak dotýká, elektronických knih, o kterou , ale stejně za platíme i jiných méně rozšířených prohlížečích

    OdpovědětVymazat
  2. I believe our language seems funny to you :D

    OdpovědětVymazat
  3. Shreddie, pls use this blog http://wdsnews.blogspot.com/ for your purpose, I wouldnť translate this site.

    OdpovědětVymazat